Türkçe olarak bilgiler kardiyoloji kliniği

Kalp KlinigiHartKliniek Nederland Kalp ve damar hastalıkları üzerine en üst seviyede tıp merkezidir ve herkese hizmet vermektedir. Doktordan sevk belgesi olsun veya olamasın.

Eğer Hollandada sigortalıysanız ve doktorunuzdan sevk belgeniz var ise, bu durumda bütün masraflarınız kendi rizikonuz dışındaki kısım sigortanız tarafından karşılanıcaktır (aynen hastanede olduğu gibi).

Ayrıca doktor sevk belgesi olmadanda gelebilirsiniz. Örnek olarak Hollandada sigortanız yok ise, veya doktor belgeniz yok ise ve kendi isteğinizle kontrol olmak istiyorsanız, rahatlıkla gelebilirsiniz. (önleyici Healthcheck). Bu durumda masrafları kendiniz ödemeniz gerekir.

Her türlü kalp ve damar hastalıkları sorunlarınız için bize gelebilirsiniz. Ayrıca bayanların kalp sorunlarıyla özel olarak ilgileniyoruz ve second opinion içinde gelebilirsiniz.

Bizde bekleme süresi yoktur ve istediğiniz zaman gelebilirsiniz. Her türlü kalp kontrolu anında yapilir ve tespit sonucunu hemen alabilirsiniz. HartKliniek Nederland Hollandanın en iyi kaliteli klinik ve akademik hastaneleriyle birlikte çalışmaktadır.

Taalbarrière en denkwijze is geen probleem meer voor Turks sprekende Nederlanders met hartklachten. Voor hen staat de Turks-Nederlandse cardioloog Sinan Altuntas
klaar. Als zelfstandig cardiologiecentrum heeft HartKliniek Nederland patiënten met verschillende culturele achtergronden. Hartklachten komen steeds vaker voor bij de oudere Turkse en Koerdische patiënten. Uit ervaring is bekend dat sommige Turkse en Koerdische patiënten het prettig vinden om in hun moedertaal informatie te krijgen.

Daha fazla bilgi için websitemize bakınız: www.kalpklinigi.nl